Playground, czyli angielski na dywanie

Pakiet gier Playground to najnowszy projekt Centrum 4ELT przygotowany we współpracy z polską firmą Funtronic, producentem technologii Magiczny Dywan. Playground to interaktywna językowa przygoda zaprojektowana z myślą o dzieciach uczących się w klasach I-III szkół podstawowych.

Nauka przez ruch

Urządzenie Magiczny Dywan pozwala uczyć się przez ruch i dlatego fantastycznie się nadaje do prowadzenia nauki języka metodą Total Physical Response (TPR). Gry Playground doskonale wpisują się w te założenia, ponieważ ekspozycji na język obcy towarzyszy pozbawiona stresu zabawa ruchowa.

icon_1
8 gier i 24 fantastyczne
przygody - autorski
scenariusz i piękne grafiki
icon_3
Setki głosowych poleceń
nagranych przez lektorów
o różnych akcentach
icon_2-21
Nauka angielskiego
wszystkimi zmysłami - ruch,
zabawa, współpraca

Dla nauczycieli

Gry Playground można wykorzystywać w różny sposób na każdym etapie lekcji: np. do rozgrzewki językowej, do podniesienia energii w grupie, do przedstawienia nowego tematu lub do wprowadzania nowego słownictwa lub powtórki znanych już dzieciom wyrażeń. Pakiet Playground został wzbogacony o przykładowe scenariusze zajęć, demonstrujące w jaki sposób można użyć gier do ćwiczenia wszystkich czterech sprawności językowych: słuchania, mówienia, czytania i pisania po angielsku. Na Facebooku znajdziesz też filmiki demonstrujące przebieg rozgrywek w poszczególnych grach.
Obejrzyj filmy >

Od autorki

Historia gry “Playground” zaczęła się dużo, dużo wcześniej nim powstał Magiczny Dywan. W 1991 roku wspólnie z Gosią Horałą wydałyśmy pod tym samym tytułem pierwszy w Polsce podręcznik do nauki angielskiego dla dzieci, któremu towarzyszyły kasety z nagraniami oraz zeszyt ćwiczeń – w tamtym czasie była to prekursorska propozycja! Już wtedy wiedziałyśmy, że ruch i interakcje pomagają najmłodszym w nauce języka, dlatego naszym celem było angażowanie dzieci w czasie lekcji poprzez wycinanie, kolorowanie, zabawy i słuchanie. “Magia” Magicznego Dywanu, która zachwyciła mnie już przy pierwszym kontakcie z tą technologią, to możliwość pokazania uczniom rozmaitych miejsc, historyjek, obrazów – i to wszystko bez wychodzenia z klasy.

Anna Gębka-Suska